Skalbaggs-killen åker hem!





Hejsan!
Idag har jag varit i skolan, som vanligt. Jag hade matteprov, och jag hoppas att det gick bra!
Det är många personer som ska sluta i skolan och flytta tillbaka till sitt hemland, eller flytta någon helt annanstans.
Eftersom det är en internationel skola är det väldigt vanligt att folk kommer och går.
Det är en kille i min engelska klass som ska sluta. Det är lite synd, för han var ganska rolig! Han samlade på skalbaggar (hmm) och älskade beatles!

William och Per åkte hem till Sverige idag. Det känns lite tomt utan dem, men jag tror att de kommer ha det bra därhemma.
Jaja, jag ska snart gå och lägga mig. Sov sött!

P.S. Bilderna är från en park här i Shenzhen







Kommentarer
Postat av: Matilda

fina bilder ! :D Hoppas du får det bra på julen

2009-12-16 @ 15:27:30
URL: http://mmars.blogg.se/
Postat av: clara

fina bilder:)

2009-12-18 @ 17:19:26
URL: http://godisboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0