idag

...har jag klippt mig, det blev ganska fint, men som vanligt tycker jag att det blev föt kort. Tur att det växer ut igen!
Sen åkte jag, mamma och John till Asiens största japanska restaurang! Det var supercoolt! Vi visste inte att det var så speciellt först, vi ville bara ha japansk mat. Så när vi kom in blev vi lite chockade, det var typ tio meter högt i tak, det fanns fontäner och balkonger som man kunde sitta och äta på. Maten var god också. Vi beställde japanska pannkakor och sushi. Sushin var väldigt god, men jag föredrar svenska pannkakor!

Så mycket mer än så har jag inte gjort idag. Klockan är fem och vi ska ha gäster klockan sju, jag ska gå och hjälpa till med maten!

Kram!


Man får alltid grymt skön hårmassage när man ska klippa sig...


Det fanns Hello Kitty sushi!


Sushibollar


Pannkakor


Hyfsat dålig bild på en del av inredningen... Skulle ha varit lite mer ambitiös med att ta bilder.



Kommentarer
Postat av: Hanna E

kan du inte visa en bild på ditt rum!:)

2009-12-30 @ 10:53:32
Postat av: Matilda

Gud vad ballt! Föresten, jag har också klippt mig och det blev för kort. Men ingen brukar ju märka ngn skillnad så det går nog bra:P Och gud vad spännande att åka till vietnam! JAg tycker också att du ska lägga upp en bild på ditt rum!

2009-12-30 @ 11:49:35
URL: http://mmars.blogg.se/
Postat av: clara

ja, lägg upp en bild på ditt rum<3

2009-12-30 @ 12:21:18
URL: http://godisboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0