15e April...

Hejsan! Jag har bara pluggat och pluggat hela den här veckan. Nu får det vara slut på det här! Ikväll har jag i alla fall gjort klart fyra sidor på min uppsats... Äntligen! Jag har knappt tid att göra något annat, så om jag inte svarar på mejl, eller skriver, vet ni varför. Igår fick jag alla bilder på min dator, så här kommer några!


Här har vi precis fått manikyr. :)


Det här är uppe i sockertoppsbergen, nära Guilin


Sockertoppsberg, utsikt från Li River


En gammal kinesisk stad som vi besökte.


En dag cyklade vi på ladsbygden i Yangzho. Det regnade lite...

Mer bilder imorgon!


Kommentarer
Postat av: Matilda

åå, vad mysigt! :D

2010-04-15 @ 16:04:53
URL: http://mmars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0