Frida är Borta!

Hej! Jag är hemma igen efter en underbar resa till Guilin med Frida!
Vi har haft det hur kul som helst. Vi har vandrat i sockertopps-bergen, cyklat på den kinesiska landsbygden, åkt båt på Li-floden och varit i två små kinesiska städer. Jag ska lägga ut bilder här i bloggen senare... Det finns många fina bilder! Vi har också varit i Shenzhen en hel del. Frida har följt med mig till skolan en hel dag, stackars henns, och vi har shoppat, varit på manikyr och kinesiska marknader.
Imorse åkte Frida och hennes mamma till Hong Kong. Jag tror att de kommer ha det jättebra där, Hong Kong är verkligen en cool stad. Jag har varit i skolan idag. Det kändes helt okej, men lite trögt efter nästan en hel veckas ledighet. Jag har mycket att läxor att göra, men som vanligt tänker jag vänta med dem till i sista sekunden!
Ja, det är vad som händer här. Jag hoppas att alla hemma i Sverige har det bra.
Kram, kram!

När vi var på Luohu och shoppade så beställde jag den här jackan i en affär där man kan sy upp kläder. Jag kommer inte ihåg vilket märke det är... Jaja, den ska hur som helst vara svart. Jag kände mig nästan lite mesig, men svart är
snyggt.


Kommentarer
Postat av: frida

hej gabbe! E i hong kong nu. det e superbra!

AAAA, vi har haft det best och jag saknar dig sa mkt redan! Kommer till dig om 2 dagar igen!! Jag kommer sakna allt sa mkt.. ooh.. superdupermkt, lugnt den besta resan jag varit pa. Imorgon ska jag till peaken. SMSA MIG!! JAG SVARAR



ps: kolla pa din kudde, la en liten lapp dar!



PUSS OCH KRAM! BESTIS

2010-04-08 @ 16:22:22
Postat av: clara

vilken najs jacka! ^^

Saknar dig!

KRAM<3

2010-04-09 @ 11:04:27
URL: http://picbyclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0