Romanesque Art

Hejsan! Jag är mycket piggare idag, som tur är! Det beror nog på att jag gick och lade mig typ klockan åtta igår kväll. Men det kommer nog bli som jag har förutspått: jag kommer att plugga ihjäl mig den här veckan. :( Jag har suttit med läxor hela kvällen och är ändå inte klar! Aah! Som tur är kanske jag får lite extra tid på mitt "research paper". Jag ska skriva en åtta sidor lång (minimum) uppsats om konst på medeltiden. Just nu sitter jag och googlar på Romanesque Art.
Jaja, det kommer nog att lösa sig. Jag saknar Frida mycket, kom tillbaka. Och alla härliga kompsiar i Sverige, det är bara tre månader kvar tills jag får se er igen!


Frida, jag och William i Nanshan Mountain.
Inga andra bilder än så länge... Nästa gång!



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha hihi vad roligt jag ser ut /frida



SAKNAR DIG OCKSÅ! <333

2010-04-14 @ 21:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0