Skolarbete... Nej!

Godmorgon! Idag kommer Frida och Annika tillbaka hit efter sin lilla Hong Kong resa. :) Egentligen skulle jag nog göra lite (mycket!) läxor innan det, men nej. Jag vill verkligen inte! Jag får stressplugga hela nästa vecka istället... Yes!
Igår var det ju fredag så hela skoldagen gick rätt fort. Vi disikerade ett kohuvud på Life Science (biologin) och det var typ väldigt äckligt. Vi läser om hjärnan, det var därför vi "behövde" göra det.
På kvällen, efter min basketträning och en varm dusch, gick jag och mamma ut och åt middag med Cornelia och Katarina. Vi åt Tex-Mex, det var väldigt gott! Jag tror att det var första gången som jag har ätit det (förutom tacos hemma). Nej, nu ska jag fortsätta att... Hmm, vad ska jag göra? Läxor kanske?
P.S. Inga bilder från resan än. Mamma hade raderat alla från kameran, så jag måste ladda över dem på ett USB-minne.


Tada!

Kommentarer
Postat av: hanna ek

AAAAAAAA! saknar dej!! <3 hoppas du har de bra! <3

mejla! ^^ <3 kram

2010-04-10 @ 10:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0