Den första veckan av sommarlovet

Hej! Oj, jag har verkligen inte varit flitig med att blogga... Jag får skylla på att jag har haft för mycket annat att göra! Till exempel har jag seglat Hobie Cat! En liten katamaran kan man säga. Det var hur kul som helst och helt UNDERBART! Jag seglade med en jättebra lärare, solen sken, det var varmt, en jättefin strand och seglingen var superkul! ^_^ Vi åkte i tjugo knop och "burkade", alltså att hänga utanför båten när man seglar. :) Jag vill absolut göra om det! Sen har jag varit i Hong Kong, på Stanley Market och på HK-peak, jag har varit på Luohu och köpt lite presenter, jag har varit hemma och bakat... Det har varit fullt upp. Dessutom håller jag på och packar för att åka hem. Vi åker till Beijing på onsdag, där är vi i tre dagar och kollar på allt som finns där... Sen åker jag och mamma hem till Sverige! Det känns lite overkligt att snart komma hem. Fast det ska bli väldigt kul!
Kram!






Såhär ser det ut när man burkar... Tyvärr blev det inga bilder på mig när jag gjorde det.


Regn! Det ser ut som en vit vägg! Snacka om spöregn!


På midsommarafton blev det smulpaj i miniformat!


Kommentarer
Postat av: johanna

jag längtar tills du kommer hem!!!!!! <33333333333333:D

2010-06-27 @ 21:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0