Graduation

Hej hej! Åh, alla underbara kompisar som redan har slutat skolan, jag hoppas att ni får ett superhärligt sommarlov med sol, bad, jordgubbar, vila, familj och vänner! Jag har nu bara en vecka kvar i skolan och idag var jag och tittade på när de äldsta High School eleverna "graduated". Det var väldigt fint... De hade alla sådana där hattar med tofsar på sig och det var massa bebisbilder och tal. dessutom missade jag tre lektioner tack vare att jag gick dit! :)
Jag undrar hur det kommer att kännas för mig den sista dagen på det här skolåret... Det har ju varit väldigt annorlunda utan att överdriva. Jag vet i alla fall att jag längtar efter alla er kompisar och familjen hemma i Sverige. Jag saknar nog den svenska skolan också... Mer än jag vill erkänna!


Sommarhus


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: Hej! Förlåt att jag dröjt så med svaret! Jag gör mina kollage i Photoshop, och de med kläder gör jag ibland med Polyvore.com :)

2010-06-14 @ 17:49:59
URL: http://hallplatslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0