Nu är det Sommarlov!

Jippie! Nu äntligen är det sommarlov! Idag var det sista dagen i skolan och vi gick bara halva dagen. Det fanns inget att göra, så när jag hade sagt hejdå till alla gick jag hem. Det känns så otrloigt skönt med sommarlov!!! Fast jag kan inte riktigt fatta att det är det... Det känns inte precis som sommar när man inte har sjungit "Den blomstertid nu kommer". Igår var det en liten cermoni på skolan då lärarna delade ut priser till de bästa eleverna under året. Jag fick tre priser! :O De var i P.E. (physical education), Kinesiska, och sist men inte minst i Reading & Language Art (engelska)! Det var jättekul, jag är väldigt glad att jag fick dem! :)
Och på kvällen var det "Upgrade". Då fick alla som hade gått ut Middle School ett diplom och det hölls lite tal. Och nu äntligen, äntligen är skolan slut!



Jag ser lite drogad ut... Men i alla fall.


Mitt diplom!


Kommentarer
Postat av: hanna ek

yippi :D nu kan du komma hem ;) <3

2010-06-18 @ 09:25:18
Postat av: clara

vilken fin ring! :)

2010-06-18 @ 11:04:32
URL: http://picbyclara.blogg.se/
Postat av: Matilda

WOW, du är ju grym! :D

2010-06-21 @ 12:14:17
URL: http://mmars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0