Bröllopsdag!

En till vecka har gått förbi så snabbt att man knappt har märkt den! Jag kan nästan inte förstå att det snart bara är EN månad kvar till sommarlovet. Även fast det är varmt och skönt här, ca 28 grader, så längtar jag till att bada från bryggan ute på landet i Sverige. Jag antar att jag inte är ensam om att känna så... Men snart är sommaren här! :)
Idag är det ganska tomt i lägenheten. Mamma och John är nämligen på bröllop! Det är en designer/sömmerska som bor här i Shekou som ska gifta sig med en kille från England. Så jag får roa mig själv här hemma eftersom det bara är vuxna som får gå.  


Random bild från Vietnam eftersom jag inte har använt kameran på ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0