söndag och hemma igen

Hejsan! Igår kom jag hem från en basket cup som har varit från torsdag till igår! Det har varit kul, men vi kom fyra av sex lag... inte så bra. Jag spelade ganska uselt fast det var helt okej. Jag vet inte riktigt vad det var med mig. Vi  som spelade bodde hos olika familjer som hade barn som gick i den skolan vi spelade i. Jag var med en kanadensisk familj. Det var ganska nervöst och kändes lite konstigt i början. Efter ett tag gick det bättre och det var trevligt, typ. Allting kändes väldigt amerikanskt i deras hus. De åt toast med jordnötssmör på till frukost och alla var helt fast i American Idol! Skolan vi spelade i var supertjusig. Verkligen. Jag tror inte att jag har sett någon liknande skola förut, den var hur fin som helst. Tyvärr har jag inga bilder! Jag glömde total bort att plocka fram kameran tyvärr.
Nu är jag i alla fall hemma igen. Idag ska jag, mamma, John och William gå till Cultural Village, där man kan kolla på massa kinesiska grejer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0