Slutet av oktober




Och det är bara en dag kvar i skolan, sedan är det höstlov! Jaaa! Gud vad skönt det ska bli! Jag ska läsa och mysa och sminka mina kusiner som spöken... Kanske baka en spöktårta också! :) Det är så himla härligt med höst, man blir glad. Det är mysigt att det är mörkt ute, då kan man sitta inne med en stor kopp varm choklad och slappa.
Fast jag längtar tills det blir vinter helt sjukt mycket också. Vi har börjat sjunga julsånger på musiken, och man blir helt varm och mjuk inuti, vill bara krama någon! Hihi... Lite konstigt kankse. :) Men sån är jag.

Jaa... Men jag måste bara säga att jag är på sånt shoppinghumör (vilket jag i och för sig är ganska ofta) och att jag bara älskar Filippa Ks kampanjbilder!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad kul att du börjat blogga igen, jag såg det först nu! Nu ses vi snart och visst längtar jag efter Smarties men mest efter dej förstås! Kram

2010-11-01 @ 07:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0